czwartek, 28 lutego 2013

tło na bloga msp

Wiecie jak zrobić Tło na blogspot nie ściągając zadnych programów ? To jest proste !
Na początek robimy artbook , albo look . Jeżeli robimy artbook nie robimy go na całym tle  tylko w części bo może być zadurzy.
Ja zrobię look wygląda on tak :
Po zrobieniu look'a klikamy na klawiaturze klawisz Print Scrn ,albo poprostu SysRq .
Otwieramy paint (Powinien on być na kazdym komputerze bez instalacji).
Wklejamy zdjęcie. Pojawia nam się taki ekran.

Teraz musimy to zdjęcie zmniejszyć.Przeciągamy je do rogu:

Zapisujemy jako i gotowe :D.
Zapisane zdjęcie musimy wstawić na bloga.
W tym celu wchodzimy w Układ .
Następnie klikamy "Projektant szablonów" I mamy pokazane coś takiego :

Następnie klikamy "Tło"
Potem klikamy na nasze obecne tło i szukamy nowego.




Mam nadzieję ,że pomogłam . Wiem ,że większość osób wie jak się to robi Ale dałam notkę bo nie każdy  wie.

1 komentarz:

  1. NIE! Ja mam windows9 i SIĘ TAK NIE DA! ;-;
    NIE DA SIĘ! Jak to niby przenieś?! NIE DA SIĘ!

    OdpowiedzUsuń